Salta al contenuto principale
cîr
stanus daûr
miercus 21 di Fevrâr dal 2024

Certificazion “platinum” di nivel european pe Stroke Unit dal Ospedâl di Udin

Un ricognossiment de bande de European Stroke Organization

Al è rivât un impuartant ricognossiment pe Stroke Unit dal Ospedâl di Udin: di fat, la struture, che e fâs part dal Dipartiment Cjâf Cuel e Neurosiencis, direte dal dotôr Giovanni Merlino, e à ricevût il premi ESO Angels Award di nivel “Platinum” pal cuart trimestri dal 2023, pai timps des proceduris di ricanalizazion e pai pazients curâts. La Stroke Unit di Udin e ricovere ogni an plui o mancul 700 pazients che a àn patologjiis cerebrovascolârs, fasint cirche 150 proceduris di trombolisi e 100 trombectomiis mecanichis.

La iniziative “Angels” e à il patrocini de European Stroke Organization (ESO) e de Italian Stroke Association-Associazione Italiana Ictus (ISA-AII); il so obietîf al è chel di promovi intal mont la culture che l’ictus al è une patologjie che e dipent dal timp, sensibilizâ cun progjets su cheste tematiche, fâur fâ pratiche ai miedis e ai infermîrs, controlâ e miorâ la cure dal ictus ischemic che e cjape dentri plui dissiplinis.

Chest percors al tache cu la emergjence de trombolisi venose e cu la trombectomie mecaniche, se a coventin, dopo al va indevant cul ricovar tal ospedâl, lis curis di prevenzion secondarie, il studi dai fatôrs di risi e la riabilitazion.

Cheste iniziative internazionâl e cjape dentri plui di 8000 ospedâi in dut il mont: duncje, e vûl meti adun une comunitât globâl di ospedâi e di professioniscj che a lavorin ogni dì par miorâ la cualitât des curis dai pazients cun ictus, fevelant tra di lôr par rivâ a obietîfs comuns. Si partecipe al progjet Angels Award controlant in maniere periodiche i percors di diagnosi e di cure dai pazients cun malatiis cerebrovascolârs: cussì si contribuìs a valutâ e a condividi, e si confrontisi cul rest de comunitât par capî ce nivei di eficience che si àn.

Par miorâ simpri di plui lis curis, al è fondamentâl misurâsi e confrontâsi in maniere continue; tai paîs industrializâts l’ictus al è la prime cause di invaliditât permanente, duncje, une buine cure e je fondamentâl par garantî al pazient une miôr prognosi e ancje par ridusi l’impat sociâl e economic de malatie.

Stant che e je une patologjie che e dipent dal timp, la iniziative si concentre massime sui risultâts de performance misurant il timp che al passe tra i prins segnâi de malatie, il rivâ tal ospedâl, l’inizi dal percors di diagnosi, l’inizi des curis (trombolisi/trombectomie), il ricovar te Stroke Unit e, par ultin, lis indicazions terapeutichis che si dan te dimission e la disabilitât di 3 mês. Chest, par miorâ simpri di plui i timps e la eficience, sedi prime di jentrâ tal ospedâl, che cuant che si è dentri.

Il dotôr Giovanni Merlino: “O sin braurôs di chest ricognossiment internazionâl che al conferme la validitât dal percors fat de ASUFC e la cualitât dal lavôr dal grup multidissiplinâr che al è impegnât tal curâ cheste malatie: al è un premi che nus incoragje a mantignî chescj alts nivei di assistence che a sigurin ai pazients il miôr percors clinic e assistenziâl pussibil.”


data ultima modifica: 21 di Fevrâr dal 2024