O vîf ben e o resti a For: ai 23 di Mai e ai 6 di Jugn
Incuintris in colaborazion cul Servizi Sociâl dai Comuns de Cjargne
Dopo de esperience fate tal Fevrâr passât, cu la grande partecipazion di personis di For Disore e di For Disot, lis dôs Aministrazions comunâls, in colaborazion cui operadôrs de Cooperativa Sociale Itaca e dal Servizi Sociâl dai Comuns de Cjargne a àn organizât altris doi moments di incuintri par dute la popolazion interessade.
Intal ambit de iniziative “O vîf ben e o resti a For”, i apontaments previodûts a saran:
- martars ai 23 di Mai dal 2023, des 17.30 aes 18.30, tal “Centri di Comunitât e di Agregazion” di For Disore. Il teme al sarà “Lassâsi cjapâ in cure: la sfide di acetâ un gnûf rûl inte famee”. Cu la psicolighe, dot.e Giulia Sillani, si fevelarà dal benstâ te tierce etât e de dibisugne di cambiament intai ecuilibris e intes relazions in famee e no dome.
- martars ai 6 di Jugn dal 2023, des 17.30 aes 18.30, tal “Centri Diurni Mara Nassivera” di For Disot. In cheste ocasion il teme tratât al sarà “Cjapâsi cure: cemût sostignî la relazion di cure”. In chest câs la dot.e Sillani nus proponarà riflessions par vivi cun plasê il propri rûl di persone che si cjape cure di anzians e di personis fragjilis (caregivers familiârs e professionâls), e par frontâ lis situazions di dificoltât tipichis de tierce etât.
La partecipazion ai incuintris e je gratuite e al tiermin des presentazions al è previodût un moment conviviâl cu la sperance di riviodisi e par passâ cualchi moment seren insiemi.
Par vê plui informazions o par prenotâ, se necessari, il traspuart tes sedis rispetivis, si à di contatâ l'Ufici Anagrafe dal Comun di Residence: pal Comun di For Disot 0433. 87025 (siore Barbara) e pal Comun di For Disore 0433. 88056 (siore Elisa).
Cu la sperance che cheste iniziative e puedi interessâ la popolazion e jessi une semence che e gjeneri simpri plui progjets impuartants pal benstâ des personis e de comunitât.