"Pensâ la sanitât" - Terapiis pe Sanitât malade
Joibe ai 25 di Novembar aes 17.00, Udin
Event inmaneât de Universitât dal Friûl, patrocinât di ASUFC inte suaze dal progjet di Umanizazion des Curis, cul prof. Luca Antonini, Vicepresident de Cort costituzionâl e Professor ordenari di Dirit costituzionâl de Universitât di Padue: dopo di numerosis incarghis di consulence tal ambit dai procès di riforme dal Stât, al à publicât di pôc il volum Pensare la Sanità.
A partî des riflessions proponudis in cheste opare, si disviluparà un dialic cu la prof.e Elena D'Orlando e cul prof. Massimo Robiony, Diretôr dal Dipartiment Cjâf Cuel in ASUFC e a cjâf dal progjet di "Umanizazion des curis".
Cjapant la idee des riflessions scritis tal so libri, l'event al propon cualchi riflession par evidenziâ cun convinzion che al è pussibil cambiâ paradigme dome aderint a un implant concetuâl e di valôrs in clâf umanistiche dal nestri SSN: il progjet di umanizazion des curis nassût in Friûl-Vignesie Julie al puarte indenant il so obietîf.
L'event, di particolâr impuartance istituzionâl, si davuelzarà ae presince di autoritâts regjonâls e comunâls martars ai 25 di Novembar, des 17.00 aes 19.00, te aule Strassoldo (vie Tomadini, 30/A - Udin).
La moderazion e sarà afidade al dot. Paolo Mosanghini, vicediretôr dal Grup NEM e dal Messaggero Veneto.