Distret Culinâr (San Denêl): cessazion miedi di medisine gjenerâl dotore Manazzone

 joibe 11 di Avrîl dal 2024

Dai 21 di Avrîl dal 2024

Dai 21 di Avrîl la dotore Fabiana Manazzone, miedi di medisine gjenerâl, e finirà la sô ativitât di miedi convenzionât dal ambit teritoriâl che al cjape dentri i comuns di Buie, Colorêt di Montalban, Cosean, Dignan, Feagne, Flaiban, Forgjarie, Maian, Murùs, Ruvigne, Rivis Darcjan, San Denêl, San Vît di Feagne e Trep Grant, dal Distret Culinâr di San Denêl.

Stant che il gnûf miedi di assistence primarie nol pues jessi assegnât di ufici, par vie che la normative in materie e previôt la libertât di sielte dal citadin, si invidin i pazients de dotore Manazzone a sielzi un altri miedi tra chei dal ambit teritoriâl dal Distret Culinâr (cun disponibilitât di puescj) che la liste si pues consultâ doprant il link miedis, dulà che a son i oraris e lis sedis dai ambulatoris in detai.

Cemût fâ par sielzi il gnûf miedi di medisine gjenerâl

La sielte dal gnûf miedi si podarà fâ:

  • midiant dal Portâl SESAMO, jentrant cul Sisteme Public di Identitât Digjitâl (SPID), cu la Cjarte di identitât eletroniche (CIE) o cu la Cjarte regjonâl/nazionâl dai servizis (CRS o CNS).
  • mandant une e-mail ae direzion di pueste eletroniche:

cambiomedicodistrettosandaniele@asufc.sanita.fvg.it

doprant il modul in zonte che al è da pît di cheste pagjine, compilât e firmât, adun cuntun document di identitât valit, e comunicant il miedi che si à sielt. Si ricuarde che cheste opzion e podarà cambiâ tal câs che il miedi sielt nol sedi plui disponibil. Si precise che lis domandis mandadis par e-mail a vignaran lavoradis daûr dal ordin cronologjic che a son rivadis, dentri di 4/5 dîs di vore, tignint cont dai oraris che i sportei a son vierts al public.

Dome la sielte tai Sportei de Anagrafe Sanitarie o midiant di SESAMO e garantìs la assegnazion imediade dal Miedi.

  • midiant dal sportel de Anagrafe sanitarie di San Denêl, cun acès libar e diret: si à di puartâ cun se la letare di chest avîs e la tessare sanitarie di cjarte. Par chest motîf, dome dai 22 ai 26 di Avrîl il sportel al sarà viert cun chescj oraris:

               lunis ai 22 di Avrîl            8.30-12.30

               martars ai 23 di Avrîl      8.30-12.30 e 13.30-15.30

               miercus ai 24 di Avrîl      8.30-12.30

               vinars ai 26 di Avrîl          8.30-12.30

                Dai 29 di Avrîl l'ufici de Anagrafe Sanitarie al continuarà a jessi viert tai siei oraris solits.

  • spedint par pueste ordenarie il modul che al è zontât da pît di cheste pagjine, compilât e firmât, a cheste direzion: ASUFC - Distretto Collinare - Ufficio Anagrafe Sanitaria, Viale Trento Trieste 33, 33038 San Daniele del Friuli.