Cressi in dì di vuê: coordenadis par un cjaminâ educatîf cui zovins

 miercus 4 di Otubar dal 2023

Cicli di incuintris a Glemone in Otubar

Ce vuelial dî cressi pai zovins di vuê? Cualis sono lis sfidis educativis prioritariis? Si puedino vê leams di coresponsabilitât sul teritori? Cun chestis domandis a tacaran i trê incuintris par adults "Cressi in dì di vuê: coordenadis par un cjaminâ educatîf cui zovins" promovûts de Rêt teritoriâl "B*sogno d'esserci", che dal 2011 e je impegnade inte promozion di ativitâts e di progjets par fruts, fantats, zovins e pes lôr fameis.

Gjenitôrs, insegnants, operadôrs, aministradôrs e volontaris a podaran rifleti insiemi e cjapâ sù gnovis cognossincis su cualchi teme di fonde dal lavôr educatîf cui zovins. L'intindiment dai incuintris, che a saran par cure di Franco Santamaria, pedagogjist, espert di politichis pai zovins e za docent universitari, al è di promovi il scambi di esperiencis tra cui che al lavore cu lis gjenerazions zovinis.

Ducj i apontaments a saran a Glemone, te Sale de Comunitât di Mont dal Glemonàs, che e poie la iniziative dant a gratis lis sôs salis. I incuintris di vinars ai 6 e ai 13 di Otubar si davuelzaran des 18:00 aes 20:00. A son tantis lis domandis che su chês si disviluparà l'intervent dal relatôr: cualis sono lis domandis dai zovins, lis lôr dificoltâts e potenzialitâts? Ce ise la relazion educative? Cuâl isal il rûl e cualis sono lis responsabilitâts dai adults e de comunitât locâl? Ducj i doi i apontaments si sieraran cuntun ghiringhel par che al sedi un scambi tra i partecipants.

Tal incuintri di sabide ai 18 di Novembar (des 15:00 aes 19:00) grups di lavôr a permetaran ai partecipants di confrontâsi sul teme dai leams di coresponsabilitât sul teritori e su lis prospetivis di un impegn comun a pro dai fantats e dai zovins. Lis conclusions a saran par cure dal pedagogjist Franco Santamaria.

Par partecipâ al percors si à di dâ une conferme di partecipazion scrivint une e-mail ae direzion di pueste eletroniche info@bsognodesserci.it dentri di miercus ai 4 di Otubar dal 2023.

  • Locandine  [pdf - 711,8 KB] (il link al vierç une gnove barconete)